sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Blogul
Stimate vizitator, bine aţi venit pe blogul meu!
  • Dacă sunteţi bolnav sau aveţi probleme de sănătate, aţi încercat toate metodele posibile de tratament şi aţi pierdut speranţa de a vă însănătoşi – această informaţie e pentru dumneavoastră!
  • Dacă  sunteţi tineri, viguroşi, optimişti şi pe viitor aveţi de gând să concepeţi, să naşteţi şi să creşteţi copii sănătoşi – această informaţie e pentru dumneavoastră!
  • Dacă astăzi vă consideraţi sănătos şi nu trageţi atenţie sănătăţii dumneavoastră, cu atât mai mult această informaţie e pentru dumneavoastră!

Eu caut oameni în întreaga lume cu valori identice de viaţă şi aceeaşi viziune despre sănătatea şi starea materială personală.
Eu sunt pentru aceea ca părinţii, rudele, prietenii şi cunoscuţii noştri să ducă o viaţă sănătoasă şi lungă.
Eu sunt pentru aceea ca copiii noştri să fie sănătoşi, voioşi şi să aibă succese în viaţă!
Eu sunt pentru aceea ca să ne înconjoare oameni sănătoşi şi fericiţi!
Eu sunt penru aceea ca oamenii să ştie cum să obţină toate acestea!

În aşa caz să trecem de la vorbe la fapte. Şi de data aceasta să facem totul corect.
Sănătatea dumneavoastră este rezultatul alegerii făcute corect.

Blogul meu este:
-          pentru acei care au decis să fie sănătoşi.
-          pentru acei care planifică să nască un copil sănătos.
-          pentru acei care doresc să înveţe copiii săi să fie sănătoşi.
-          pentru acei care le vor oferi copiilor săi posibilitatea să-şi construiască viaţa proprie fără a se sustrage la problemele de sănătate ale părinţilor.
-          pentru acei care vor să crească nu numai nepoţi, dar şi strănepoţi.
-          pentru medici dispuşi spre colaborare, cu iniţiativă şi intenţii bune.

Vă doresc ca informaţia primită de pe blogul meu să  fie plăcută şi, principalul utilă şi sunt întotdeauna la dispoziţia dumneavoastră gata de a vă ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu