vineri, 18 ianuarie 2013

Despre mine
Bună ziua, mă bucur să vă vad pe blog-ul meu!
Mă numesc Trohin Viorica, am 28 de ani. Acum locuiesc în Cluj-Napoca.
La momentul actual mă ocup cu aceea, că învăţ pe oameni cum să gestioneze resursa cea mai importantă din viaţă şi anume SĂNĂTATEA! De asemenea, îi ajut să înţeleagă cum să gestioneze finanţele proprii şi paralel însumi învăţ această abilitate.

Misiunea mea:
Frumuseţea interioară şi exterioară - principalul meu scop. Tind să îl ating cu ajutorul produselor Coral Club şi al Conceptului unei vieţi sănătoase, care propune un sistem eficient de menţinere a sănătăţii şi de creştere a energiei organismului.

Sunt convinsă că frumuseţea din interior şi din jurul nostru este o consecinţă directă a modului nostru de viaţă şi, de aceea, consider că numai începând cu mine însumi pot schimba lumea din jur şi mă pot bucura cu adevărat de bogăţia şi diversitatea sa.

Persoanele care au optat în favoarea unei vieţi active şi a longevităţii, împărtăşesc cu bucurie descoperirile lor şi altor persoane. Astfel, fiecare dintre noi participă la construirea armoniei şi frumuseţii. 

Astfel este şi misiunea mea: «Să fac lumea mai frumoasă!».

2 comentarii: